چهار خط کد خراب!

هرکاری میکنم درست نمیشه!

کم کم داره میره روی مغز و اعصابم!

اخه چهارخط کد ! دیگه چشه که کار نمیکنه!

هی من میخوام اروم باشما! هی این نمیذاره

سه چهار روزه خو من درگیر توام!

خودت خجالت نمیکشی!؟ نه واقعنی خودت خجالت نمیکشی!

اخه کد عزیز من! جون هرکی دوس داری بفهم من چی میگم!

از هرکی هم پرسیدم کسی نفهمید چته!

اخه چه دردی داری تو!!؟

ببینم میتونی حیثیت منو به باد بدی یا نه :/

اصن دیگه دوستِ ندارم :/ بد!

 

+

مهدیه میفهمه من حرصم درمیادا! ولی بازم اون جمله ی مسخره رو تکرارش میکنه!

به غیر از حال خوب دیشب!

یه داستان خیلی خنکِ مسخره هم داشتیم!

بعد مراسم که رفتیم خونه اون فامیل عزیزمون که دقیقا من سالی یه بار میبنمش! دلیلش هم خیلی واضحه! دخترش! دختر نیس! جیغه جیغغغغغغغغغغ! یعنی هنوز طرفش نرفتی اون داره جیغ میزنه! صدا هم الی ماشاالله!!!

از همون اول شروع کرد در مورد همسایه ی خدابیامرزشون صحبت کردن

و هی هم به این نکته تاکید داشت که این همونه که تو رو واسه پسرش میخواست!

هی هم من گیج بودم که دقیقا کدوم بوده!(مامانم صداشو درنیاورده بودن)

موقعی تو کوچه بودیم و برا بار شونصدم مراسمات خداحافظی رو به جا میاوردیم

دید که همون بنده خداهه با رفیقاشم تو کوچه ان!

سرشو کرده تو ماشین میگه این همونه ها!

خیلی پسر خوبیه! با اینکه مشروب میخوره! ولی نمازم میخونه!

مشروب!! نماز!!!

جا داره از همین تریبون مراسمات تقدیر و تشکر رو از این جوون جوانمرد غیور متدین به جا بیارم :/

یعنی خداروشکر که من این تعداد زیاد خیرخواه دارم! و الا در حقم ظلم میشد اصلا! :|

از دیشب تا الان برناممون اینه!

مهدیه چپ میره راست میره میگه:خیلی پسر خوبیه ها! با اینکه مشروب میخوره! ولی نمازم میخونه!

 

+

ببین! من اشتباه کردم

قول میدم اگه درست بشی یه تم خوب برات طراحی کنم

اصلا نت رو خاک میکنم که یه تم قشنگ برات بسازم

فقط درست شو :|

 

پ ن

هنوز دیوانه نشدم

ولی تضمینی هم نیس که به زودی نشم :دی

ولی به مرتبه ای از خوددرگیری رسیدم که اصلا قابل وصف نیس :|

آبان دخت ...
۱۰ مرداد ۰۰:۳۷
بابا آروم باش!!! آروم... گل گاو زبون دم کنم برات خواهر؟ :))
پاسخ :
حیثیتم داره به باد میره خو :(( قربون دستت :))
مهرناز .ج
۱۰ مرداد ۰۰:۴۰
روشنا میگم خیلی پسر خوبیه ها.‌با این که مشروب میخوره، نمازم میخونه :دی
بابا تو که سرت تو‌کامپیوتره دیگه چرا... نذار چارتا کد پیزوری از پا درت بیارن :)))
پاسخ :
مهرنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاز!! نگـــــــو!! :))
فعلا که از هر دری وارد میشم جواب نمیده :گریه!!!!
اسپریچو ツ
۱۰ مرداد ۰۰:۴۹
دیگه چی از پسر مردم میخوای؟
خوبه دیگه
هم دنیا رو داره هم اخرتو:دی
پاسخ :
خخخخخخخ
یعنی داغونم کردیا :))
خوبه که هیچی! اصلا شاهزاده سوار بر اسب سفیده! باورکن :دی
محمدرضا ‌
۱۰ مرداد ۰۰:۵۷
سلام!
چه کدی میزنی؟!
بپرس شاید حل شد!
شاد باشی و خوب!
پاسخ :
سلام

اندروید کار میکنم و البته که اماتورم!!
اینم که من گیرم قسمت toolbar  در متریال دیزاینه! به تم گیر میده و نشناختتش! و دوست هم نداره که بشناستش :|

ممنونم و بهمچنین!
محمدرضا ‌
۱۰ مرداد ۰۲:۰۵
سلام!
درست شد آیا!!؟!
سالم باشی و خوب!
پاسخ :
سلام
درست میشه! یعنی باید بشه!
دست خودش که نیس :دی

ممنونم بابت راهنمایی هاتون
محمدرضا ‌
۱۰ مرداد ۰۲:۰۹
سلام!!!!
اون ساپورت که باید باشه! کسی نگفت اون رو بردارید که!
فقط برید build.gradle رو تغییر بدین!
این لینک رو ببینین خودتون!
http://stackoverflow.com/questions/26431676/appcompat-v721-0-0-no-resource-found-that-matches-the-given-name-attr-andro
شب و روزتون خوش!
شاد باشید و سلامت!
پاسخ :
سلام
متوجه شدم که فقط باید اون مقادیر تغییر کنن
و منظورم از اون جمله علت استفاده v7 support بود
من عین همینو سرچ کردما ولی این لینک نیاورد برام شایدم ندیدم :|
ممنونم ازتون بسیار

روزگارتون خوش
آبان دخت ...
۱۰ مرداد ۱۵:۰۱
بابا این همه تلاش کردی مطمئن باش نتیجه شو می گیری!
فداتم :* حالا الکی فنجونو بگیر از دستم دیگه :)))
پاسخ :
ان شاالله :)
ممنونتم مهربانو:) بده من اون فنجونو که الان خیلی میچسبه :)
آبان دخت ...
۱۰ مرداد ۱۸:۴۲
:))

عزیزی :)) بفرماااااااااااا اینم گل گاو زبونت :)))))))

http://www.emruzonline.com/img/news/556952774edea1.28913027.jpg
پاسخ :
 قربون دستت عزیزوووو:))
آبان دخت ...
۱۰ مرداد ۲۰:۵۰
فداااای تو :* :*
پاسخ :
خدانکنه مهربانو :*
ام اسی خوشبخت
۱۱ مرداد ۲۳:۱۱
گویا مشکل رفع شده خداروشکر :)
نماز و مشروب؟ زمونه عجیبی شده.
پاسخ :
نه هنوز! کلا همه چی ترکید :))
خیلی خیلی عجیب...
محمدرضا ‌
۱۳ مرداد ۰۱:۱۲
سلام!
کامپیوتر خالی مویرگی دیوانگی داره!
حالا بهش ریاضیات هم اضافه کن! دیگه دیوانه‌ کامل می‌شویم! :))
شاد باشی و خوب!
پاسخ :
سلام
واقعنا!!من اون موقع ک علوم کامپیوتری بودم خودمو تو دوقدمی تفت میدیم!!:/ (تفت یه تیمارستان داره که خیلی مشهوره)

سلامت باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان