کیک سوپرایز نارگیلی تا اختلاس!!!

میگم که میخوام کیک سوپرایز نارگیلی درست کنم

ریحانه میگه ــــــــــــه من نارگیل دوست ندارم

 قیافشم شبیه گربه شرک کرده!

خیلی خبیثانه لبخند میزنم و میگم که خو دوست نداشته باش :دی

مهدیه میگه انقدر دولت نباش! یه کمم به فکر ملت باش

میزنیم زیر خنده!

میرم بالا سرش وایمسیم و یک نگاه خفنی بهش میندازم!

میگه ازغدی هستم بفرمایید!!

خونه میره رو هوا!!

 

پ ن1

قبل اذان مغرب تهران! یکی از شبکه ها داشت سخنرانی رحیم پور ازغدی در مورد انقلابی گری یا اشرافی گری رو پخش میکرد

 

پ ن 2

مهدیه وقتی انتخاب رشته کرد و رفت انسانی تقریبا قضایای فسادهای چندمیلیاردی رو شد

الانم که میره سوم بحث حقوق های نجومی!

اون موقع اگه میپرسیدی چرا رفتی انسانی میگفت میخوام اقتصاد بخونم. بعد بشم وزیر اقتصاد .فقط از الان دارم کیسه هامو میدوزم! وزیر که شدم چندتا اختلاس تپل میکنم و با کیسه ها دِ دَر رو!!! :دییییی

الان میگه میخوام مدیر بشم!

حقوق نجومی بگیرم! بعدم که فیش حقوقیم لو رفت !

میگم به من چه! حقوق من کاملا قانونی بوده! در ضمن از نمونه ی نوه ایه انقلابم!!

یه همچین خواهر به فکری دارم من!!!

محمدرضا ‌
۱۶ مرداد ۲۱:۴۱
سلام!
کیک خونگی چیز خیلی خوبی است!
خیلی خیلی بهتر از تولیدات کارخانه‌ای‌ است!
خیلی جالبه!
نفت و مواد خام رو به صورت خام فروشی میدن خارجیا! اونوقت خام فروشی به خودمون توی کشور خودمون به سختی صورت میگیره!
خواهر به فکری دارید!!
شاد باشید و سلامت!
پاسخ :
سلام
کلا همچی خونگیش از کارخونه ای بهتره بخصوص توی خوراکی ها

این هم در راستای همون تفکر نتوانستن و ابگوشت بزباشه! چرا خام بدن برا تولید داخل با قیمت پایین و هزار جور کمک دیگه برای به ثمر نشستن تولید!؟ راحت خام میدن به خارجیا با قیمت بهتر و بدون کمک اضافی!!

یه ادمی میگفت! وقتی ما! تخصص و علم تولید محصول رو نداریم بهتره بذاریم بقیه تولید کنن و ما بخریم ( اینو سر بحث مصرف کالای داخلی میگفت)
تا وقتی همچین تفکراتی که مطمئن هستن به نتوانستن توی مملکت داشته باشیم! وضعمون همین آشه و همین کاسه!

خیلی !! :دیییی

سلامت باشید
شهاب الدین ..
۱۶ مرداد ۲۳:۳۵
سلام
من جدا اعتقاد دارم بچه‌های دوم و سوم خیلی زیرک تر از بچه‌های اولی هستن!یه کم از خواهرتون یادبگیرید!
پاسخ :
سلام!
به غید اولی ها! بقیه سیاستشون زیاده! اولی ها زیادی دلسوز هستن به نظرم :|
من اگه یاد بگیر بودم که اوضاع بهتر از این بود ...
د‌ل‌باخته ..
۱۷ مرداد ۱۳:۱۸
پناه بر خدا
پاسخ :
واقعا هم پناه بر خدا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان