گریه نوشت

سلام

میشه عاجزانه التماس کنم امشب هرکی از اینجا رد شد برا سلامتی و بهوش اومدن دوستم دعا کنه... التماس میکنم...

 

 

بعدانوشت

به هوش اومد اخرشب...

خدایاشکرت

ممنون از هرکسی که براش دعا کرده :)

פـریـر بانو
۲۳ تیر ۲۳:۰۴
وایی :(((((
من حتما حتما دعا می کنم...
انشالله که به حق پنج تن به هوش بیاد...
ینی...
الان میرم یه تسبیح صلوات می فرستم براش :(((
پاسخ :
حریر خیلی دعا کن ... خیلی 😭😭😭😭
פـریـر بانو
۲۳ تیر ۲۳:۲۲
به رو چشمم...
ببین روشنا
خدا بهترین رو رقم میزنه...
آروم باش
و توکل کن...
توکل
...
پاسخ :
حتما همینطوره‌..
خدا چشماتو نگه داره عزیزم:) ممنونم
פـریـر بانو
۲۵ تیر ۰۰:۴۹
هوراااا! اومدم بپرسم چی شد بالاخره؟ که پی نوشتو خوندم. خدایا مرسی ^_^
خیلی خوشحالم که منم قد یه تسبیح صلوات برا دوستت دعا کردم
ایشالله به زودی حالش عالی و خوب بشه :)
پاسخ :
عزیزم:))
امید ب خدا:)
ممنونم حریربانووو:*
פـریـر بانو
۲۶ تیر ۰۱:۰۹
قربووونت :***
پاسخ :
عزیزمی:***
najme
۲۶ تیر ۰۹:۰۸
بیخیال باو...
چه کارا
شایدبنده خدامیمرد بهتربود
پاسخ :
خدا بهتر از من و تو صلاحش رو میدونه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان