گیر سه پیچ!!!

نمیدونم چه جوریه که جدیدا همه میخ رفتار و کردار من شدن!

یعنی چپ میرم! راست میام! باید جواب پس بدم!

یا نصیحت بشنوم!

یا اینکه هی مورد تایید یا تکذیب قرار بگیرم!خب من شاید زیادی حساس باشم

یا اینکه سه پیچ باشم رو کار یا موضوع خاصی!

ولی این دلیل نمیشه ک من بد باشم یا خوب!

 

از حق نگذریم بدم نمیگن

دو شب پیش ده بار تو خواب بیدار شدم!

چرا؟؟

چون هی داشتم خواب برنامه ای ک نوشته بودم و باگ داشت رو میدیدم! :|

موقع نمازم! ب جای اینکه پاشم نماز بخونم! بیدار شدم باگ برناممو برا مامانم توضیح میدادم!

تازه اونم خواب بودماااا!! تو خواب اینجوری توضیحات ارائه میدادم!

شرکت هم ک باید برم با رئیس صحبت کنم بگم من دارم دوشیفت کار میکنم ! :|

چون تو خوابم دارم براش کار میکنم!

 

این طور ک به نظر میاد!

باید ی فکر اساسی بردارم!

این نشد طرز زندگی ک من برا خودم ساختم!

به عنوان اولین قدم باید از این میزان حساسیتم کم کنم!

شاید که رستگار شوم!!! :دی

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان