یک بار هم مرا بطلب ، بد پسند باش

حدود دو ساعت دیگه بابا میره...

از سر شب سیل تلفن های خداحافظی و التماس دعاها داره خفم میکنه...

 

امشب هروبلاگی رو خوندم

نویسنده اش عزم سفر کرده بود...

 

نه گریه می کنم

نه غصه میخورم

نه گله می کنم

فدای سرم که این رگ مسخره خیال پاره شدن داره...

 

 

یک خار ، بین این همه گُل داد میزند

یک بار هم مرا بطلب ، بد پسند باش

رضا قاسمی

 

خانه سلامتی
۱۷ آبان ۲۱:۴۵
لبیک یا حسین
التماس دعا
پاسخ :
لبیک...
من نمیرم
التماس دعا از اونایی که میرن...
شهاب الدین ..
۱۷ آبان ۲۳:۰۰
سلام
نگید به جهنم خواهش میکنم
ان شاءالله میطلبن آقا،به همین زودی.. بعد اربعین هم برید خوبه،قطار مستقیم هم راه اندازی شد.
اینجور خواستنی که شما دارید،حتما حتما ان شاءالله طلبیده میشید.
فقط خواهشا ما رو یادتون نره...
پاسخ :
سلام
اون جهنمه واسه دردیه ک ساکت نمیشه ...شرمنده ام...
اگه خریدنی بودم تا حالا خریده بودنم اقا...
امید به خدا...
به روی چشم..ان شاالله زوده زود طلبیده میشین و نایب الزیاره منم میشید...
مهرناز .ج
۱۷ آبان ۲۳:۲۲
انشالله که به سلامت برن و برگردن و زیارتشون پیشاپیش قبول باشه
شمام صبر داشته باش خانوم. نوبت شما هم میشه عزیز دل 🌹🌹
پاسخ :
الهی امین...
مهرناز ندارم دیگه صبر...

کاف عین
۱۸ آبان ۱۷:۱۵
سلام علیکم

خب ی سر به وب من بزنید اروم میشین :بهمن
من چی بگم ؟!!!
ما ک رفتیم و دلمون گره خورده الانم نمیتونیم بریم!
مایی که شهرمون خرمشهره! زوار هر روز از هر گوشه کشور میاد اینجا و با ی ذوقی میرع طرف مرز ک بره کربلا

امید ب کرمشون دارم ان شا الله تو اینده جبران می کنن ...
پاسخ :
علیکم السلام

خخخخخ اونجا که اصلا ارامش موج میزنه!سکوت خالص!!

:((((((

ان شالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان